vineri, 5 octombrie 2012

...

The light of Yesterday -

I’m searching, I don’t know what it is that I search...


(Blaga)

22 de comentarii:

  1. privind anul postarii mintea-mi fuge la un lac sub o casa

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nici atat :)
    intelege ca iD, atunci cand e, e doar iD.. de restul seminte

    RăspundețiȘtergere
  3. tipul din paranteză a terminat la Yale Univ.?
    ok :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tu ti-ai dat ceasul cu mii de ore inainte...
    nu poti sari peste vara fara sa te arzi !

    Acum e primavara. Suntem:)
    Maine vom fi vara !

    RăspundețiȘtergere
  5. da, acum m-am prins, e inca dimineata:))
    deci buna dimineata:)

    RăspundețiȘtergere
  6. buna dupa-amiaza:)
    ce mai faci? cum mai e vremea pe la tine prin anotimp? ploua infernal?:) sau ca un paradis in destramare?
    oare cum curge cerul in luna lui marte? de jos in sus? sau de la dreapta la stanga? poate in sensul acelor de ceasornic? sau invers?..
    stii cumva cat de transparente sunt ferestrele-nori? crezi k ne lasa sa privim dincolo?...
    dincolo e soare,nu?
    dar dincolo de soare, ce e? e ceva? daca da, e ceva comestibil ?:D

    am multe intrebari, sa stii. sunt o trestie intrebatoare:))
    ma intreb cum se numeste omul care are doar raspunsuri...
    robot de bucatarie??

    gatesc deci exist. e si asta o kestie.
    vin vremuri grele

    RăspundețiȘtergere
  7. un salut din vekea troie! ahoe! si-nca unul pt noe! ahoe!:)) stii jocul, nu?

    neata ta e din atena?:)
    din capul lui zeus sau din spuma marii?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. mi-am adus aminte de vremurile cand jucam bambi...ia ghici:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) hei, ce-i aici?! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. da, rimeaza:)

    http://www.youtube.com/watch?v=9uGVoZ8M_2U

    aici e toamna...

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna E, bine te-am (re)gasit !
    ... iti uitasem putin albastrul si-mi parea rau.

    RăspundețiȘtergere
  12. bine ai venit pe aici:)

    RăspundețiȘtergere